ARKADIA FIT to szeroka oferta zajęć dla każdego. ZOBACZ CO PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE!

| Trening Fitness | Trening Active Walk | Trening  TRX | Zajęcia dla Seniorów | Fitness w Ciąży | Mama Ćwiczy z Dzieckiem | Taniec dla Nowożeńców | Bar z odżywkami |

Trening grupowy Fitness


W naszym grafiku każdy znajdzie coś dla siebie. Znajdziesz wiele form Fitnessu, które prowadzimy na najwyższym światowym poziomie. Nasza kadra instruktorska szkoli się u międzynarodowych prezenterów fitness, a większość naszych instruktorów to szkoleniowcy oraz prezenterzy, którzy występują na największych konwencjach fitness.

Grafik zajęć jest zróżnicowany pod względem celu treningowego jakie chcesz osiągnąć.Jeżeli chcesz wzmocnić oraz wymodelować sylwetkę to zapraszamy na Body Sculpting, Arkadia Pump, BPU (Brzuch ,Posladki, Uda)Ćwiczenia o charakterze kondycyjno – interwałowym to Deep Work ®, Tabata, Interwal Training, Trampoliny JumpIt.

Forma ćwiczeń prozdrowotnych, o charakterze wzmacniająco – rozciągającym w spokojnym tempie to Pilates, Zdrowy Kręgosłup lub Body&StabilityZajęcia taneczno – choreograficzne w naszym grafiku znajdziesz pod nazwą Zumba, Zumba Step czy Fat Burning.

Zalety treningu grupowego

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Trening grupowy Active Walk


W ofercie znajdziesz innowacyjny trening Active Walk® na bezsilnikowych bieżniach napędzanych siłą własnych mięśni. Innowacyjny system treningowy na bieżni pozwala na wykonanie bezpiecznego dla stawów treningu kondycyjnego, w którym maszerujesz w zmiennym tempie oraz oporze bieżni.

Jest to trening dla osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów, jak i dla osób, które chcą utrzymać dobrą kondycje. W grafiku znajdziesz także formę interwałową, która przygotuje cię do sezonu biegowego.

Zalety treningu grupowego Active Walk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Trening Funkcjonalny / TRX


Klub w swojej ofercie posiada salę do szeroko rozumianego treningu Funkcjonalnego (wszechstronny, wielostawowy trening, który harmonijnie rozwija włókna mięśniowe szkieletowe jak i mięśnie głębokie, które determinują naszą prawidłową postawę.

Na tej specjalistycznej Sali znajdziesz zajęcia z wykorzystaniem oryginalnych taśm TRX®, trening mobility, trening funkcjonalno – kondycyjny z wykorzystaniem Katellbell, Sztang Olimpijskich, Gum oporowych, piłek lekarskich, Ab-mat

Zalety treningu Funkcjonalnego /TRX

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Zajęcia dla Seniorów


W naszym klubie seniorzy znajdą zajęcia dla siebie, w grafiku zajęć grupowych fitness zapraszamy na Pilates, Zdrowy Kręgosłup oraz Body&Stability. Są to zajęcia prozdrowotne mające na celu wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za stabilizację ciała.

Ćwiczenia wykonywane są w wolnym tempie, przy relaksacyjnej muzyce. Polecane dla osób, które miały bądź mają pracę siedzącą, problemy z bólem pleców oraz ograniczoną ruchomość w stawach.

Zalety treningu dla Seniora

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Fitness w Ciąży


Fitness Klub ArkadiaFit współpracuje z instruktorką Anną Pałubiak specjalizującą się w formach fitness dla kobiet w ciąży oraz dla mam, które już wracają po ciąży do formy. Wszystkie szczegóły znajdziesz na stronie www.fitplus.com.pl

Ćwiczenia wykonywane w trakcie ciąży pomogą utrzymać odpowiednią siłę mięśni stabilizujących kręgosłup, zapewnią odpowiednie napięcie mięśni i przygotują Cię do porodu.
Kobiety w ciąży mogą wykonywać ćwiczenia fizyczne o umiarkowanej intensywności. Powinien to być trening wzmacniający siłę mięśniową, a także podtrzymujący sprawność układu krążenia i układu oddechowego. Ćwiczenia powinny trwać ok. 45minut plus rozgrzewa. Ćwiczenia należy wykonywać kilka razy w tygodniu.

Zajęcia ruchowe przyszłych mam powinny odpowiadać aktywności fizycznej uprawianej przed ciążą- w zależności od trymestru zajęcia należy modyfikować. (Pamiętać należy, iż istnieją sporty bardzo wysokiego ryzyka, których należy się wystrzegać już od początku ciąży np. Jazda Konno).
Zabroniona jest wykonywanie podskoków i ćwiczeń związanych z ryzykiem upadków lub niedotlenienia (np. wspinaczka wysokogórska, nurkowanie).

Regularne ćwiczenia fizyczne są bardzo istotne dla przyszłej mamy:

poprawiają i utrzymują wydolność układu sercowo-naczyniowego;
zmniejszają ryzyko wystąpienia otyłości i związanych z nią chorób;
zmniejszają ryzyko wystąpienia cukrzycy ciążowej;
poprawiają samopoczucie;
utrzymują sprawność fizyczną;
sprawiają, że krótszy jest czas powrotu do pełnego zdrowia po porodzie.

Mama Ćwiczy z Dzieckiem


Jeśli marzysz o sylwetce sprzed ciąży, chcesz wzmocnić i ujędrnić ciało, a także mieć swoją pociechę obok siebie podczas ćwiczeń, to ten trening jest właśnie dla Ciebie.

Dziecko to już nie wymówka. Dlatego, byś miała dużo energii i dobre samopoczucie, byś mogła w pełni korzystać z uroków macierzyństwa akceptując swoją sylwetkę, zapraszamy na specjalny trening mamy ze swoją pociechą.

Zalety treningu z dzieckiem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Taniec dla Nowożeńców


Planujesz wesele, chcesz zaimponować swoim gościom pierwszym, niepowtarzalnym tańcem, a nie jest to twoja i twojej drugiej połówki mocna strona – z chęcią pomożemy!

Nasz instruktor Krzysztof Sojka ma w tym duże doświadczenie, od najmłodszych lat związany z tańcem, a obecnie występuje na deskach teatru muzycznego oczywiście jako tancerz. Podejście metodyczne oraz dostosowanie trudności choreografii do możliwości koordynacyjnych oraz rytmicznych to dla niego żaden problem.

Na dowód prezentujemy pierwszy taniec ze ślubu naszej instruktorki Sandry, którą przygotowywał właśnie Krzysztof. Jeśli chcesz wiedzieć więcej odnośnie terminów i kosztów – zadzwoń do nas!

Taniec dla Was!

poprawiają i utrzymują wydolność układu sercowo-naczyniowego;
zmniejszają ryzyko wystąpienia otyłości i związanych z nią chorób;
zmniejszają ryzyko wystąpienia cukrzycy ciążowej;
poprawiają samopoczucie;
utrzymują sprawność fizyczną;
sprawiają, że krótszy jest czas powrotu do pełnego zdrowia po porodzie.

Bar z odżywkami oraz parking dla Was!


Trenując regularnie należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednio zbilansowanej diecie oraz sumplementacji bogatej przede wszystkim w białko. W ofercie klubu znajdziesz wiele rodzajów białka przygotowanego na miejscu w klubie jak i możesz zakupić suplementy diety do własnego użytku. Firmy z których korzystamy to Olimp, Fitness Authority, 6 Pak, Trec Nutrition

Przy Klubie ArkadiaFit nie ma problemu z parkowaniem, jesteśmy w centrum miasta, ale plac na którym mieści się klub posiada wewnętrzny parking dla klubowiczów, dzięki temu nie musisz tracić cennego czasu na szukanie miejsca do zaparkowania.

Czy wiesz że:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.