BPU – (brzuch, pośladki,uda)

Trening ukierunkowany na wzmocnienie oraz ujędrnienie dolnych partii mięśniowych oraz mięśni brzucha. Jest to trening siłowo – wytrzymałościowy z wykorzystaniem np. gum oporowych, sztang, talerzy, odważników kattelbell, obciążników na nogi.

Intensywność w tym treningu jest umiarkowana i polecana także osobą początkującym.

Body Sculpting

Trening ma na celu wzmocnienie oraz wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Umiarkowane tempo, duża ilość powtórzeń oraz praca nad techniką wpływa na wzrost efektywności, a tym samym na doskonałe rezultaty w postaci smukłej, wyrzeźbionej sylwetki. W zajęciach wykorzystujemy sztangi, hantle, gumy oporowe, kettelbell, duże oraz małe piłki tak oby mięśni były bodźcowane pod różnym kątem.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania

Fat Burning (Spalanie tkanki tłuszczowej)

Intensywny trening aerobowy prowadzony w formie układu choreograficznego, który przeplatany jest ćwiczeniami w szybkim tempie. Utrzymanie aerobowej dynamiki zajęć powoduje, że przez cały czas następuje proces spalania tkanki tłuszczowej. Trening poprawia wytrzymałość, koordynację i pamięć ruchową, pozwala świetnie rozładować stres i emocje a także doskonale wyszczupla sylwetkę.

Zajęcia przeznaczone dla osób na średnim poziomie zaawansowania oraz zaawansowanych.

Zumba

Fuzja tańca i fitnessu zainspirowana latynoskimi rytmami. Jest to innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję, wyzwalający potężne dawki pozytywnej energii. ZUMBA, to połączenie prostych kroków tanecznych, świetnych kombinacji ruchów i rytmów latynoskich oraz międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha-cha, rumba, twist i wiele innych, które wraz z energetyczną muzyką porywają do zabawy.

Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych i kondycyjnych.

Deep Work

Nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. DeepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.
Zanim trening się rozpocznie dajemy sobie moment na wyłączenie się – ze wszystkiego, co nas zajmuje w życiu codziennym. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka.
Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięśnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy.
Główną część lekcji stanowią przyspieszenia, dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Dochodzisz wtedy do momentu, kiedy myślisz, że jesteś już zbyt zmęczony… ale ten koncept treningowy uzmysławia ci, że jesteś w stanie pójść dalej niż kiedykolwiek Ci się wydawało.

ArkadiaPump - wytrzymałościowe

Siłowy trening użyciem sztang, hantli oraz stepów, prowadzony według międzynarodowych standardów programowych.
Zestaw ćwiczeń jak i muzyka są odpowiednio dobrane pod względem obciążenia mięśni jak i układu krążeniowo – oddechowego.
Co ok. trzy miesiące zmienia się zestaw ćwiczeń oraz muzyka. Nowe zestawy ćwiczeń to kolejna porcja edukacji dotyczącą danej techniki i nowego ćwiczenia.
Rezultatem tego typu treningu są długie, smukłe, wyrzeźbione mięśnie oraz silna budowa ciała.
Przyjdź na zajęcia Arkadia PUMP i przekonaj się, że podnoszenie ciężarów nie zrobi z Ciebie „babochłopa”, ale pomoże Ci uzyskać zgrabną i wymodelowaną sylwetkę:)
W czasie zajęć Arkadia PUMP trenujemy wszystkie obszary ciała a w szczególności: pośladki, uda, ramiona, barki, klatkę piersiową. Ponadto, niektóre wykonywane ćwiczenia należą do typu ćwiczeń złożonych czyli takich, które angażują kilka grup mięśniowych jednocześnie. Zajęcia ułatwiają ogólne spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększają ilość spalonych kalorii i skutecznie wpływają na przyrost siły mięśni bez zwiększania ich masy.

Zdrowy kręgosłup

Trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi.
Zdrowy Kręgosłup to:
Proste ćwiczenia dla każdego, zmniejszenie nacisku na kręgi, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała.

Body&Stability

Jest to trening, którego celem jest praca nad świadomością swojego ciała. Połączenie technik ćwiczeń rozciągających, oddechowych oraz wzmacniających wykonywanych w wolnym tempie, z wykorzystaniem pozycji równoważnych sprawia iż proste z pozoru ćwiczenie staje się dużym wyzwaniem dla naszego aparatu ruchu. Forma zajęć skierowana dla każdego i w każdym wieku.

W zajęciach wykorzystujemy obciążenie własnego ciała, piłki easy ball, flow tonic, rollery.

Pilates

Tajemnica ćwiczeń koncentruje się wokół trzech elementów: rozciągania, naprężania i rozluźniania. Dzięki temu mięśnie stają się bardziej elastyczne, sylwetka smukła, a chód nabiera gracji. Pilates pomaga nam odzyskać prawidłową postawę ciała.
Najważniejszy w tego typu technice jest fakt, że skupia się ona nie tylko na największych mięśniach, ale też na tych mniejszych.? Wykonując ćwiczenia regularnie, poprawiamy siłę, równowagę, elastyczność i koordynację ciała.

Pilates został wymyślony przez Niemca Josepha Pilatesa jako forma ćwiczeń służąca kontuzjowanym sportowcom i tancerzom. Pilates miał pomóc im wrócić do odpowiedniej formy. Z czasem taka forma ćwiczeń została przejęta przez resztę społeczeństwa.

Active Walk

zajęcia grupowe z instruktorem na specjalistycznych bieżniach bezsilnikowych, które napędzamy siłą własnych mięśni. Jest to nowoczesny, bezpieczny dla stawów i skuteczny program treningowy, który redukuje tkankę tłuszczową, poprawia naszą kondycję oraz sprawia że marsz w rytm muzyki uwalnia mega dużo endorfin.
W naszym grafiku znajdziesz cztery rodzaje zajęć na bieżniach:
Active Walk – całe zajęcia maszerujesz, tempo muzyki nieznacznie się zwiększa.
Active Walk + Wzmacnianie – większość treningu maszerujesz, tempo muzyki nieznacznie się zwiększa, dodane są ćwiczenia na górne oraz dolne partie mięśni.
Active Walk + Płaski Brzuch – większość treningu maszerujesz, tempo muzyki nieznacznie się zwiększa, ostatnie 10 minut zajęć wykonujemy ćwiczenia na mięśnie brzucha.
Active Walk Interwał – intensywny trening w którym ćwiczenia o wysokiej intensywności są przeplatane z ćwiczeniami o niskiej intensywności (np. 60 sek. biegu, a następnie 60 sek. marszu. Forma interwałowa skierowana jest dla osób, które ćwiczą regularnie od 1-2 miesięcy. Ważne!!! Przed zapisaniem się pierwszy raz na Active Walk Interwał skonsultuj się z instruktorem prowadzącym.

Interwały

Jest to trening o dużej intensywności w którym przeplatane są ćwiczenia o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o niskiej intensywności. Trening ma na celu znaczną poprawę kondycji oraz wyróżnia się skutecznością w spalaniu tkanki tłuszczowej. Rodzaje interwałów które stosujemy na zajęciach to interwał Ekstensywny, Intensywny oraz Tabatę. Jest to trening bardzo wymagający i polecany osobom, które ćwiczą regularnie 2-3 miesiące. Ważne!!! Przed zajęciami pamiętaj o zgłoszeniu trenerowi, że jesteś pierwszy raz na takiej formie treningowej.

JUMPit - trampoliny

Poczuj moc JUMPit!
Ćwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej. Uczestnicy zajęć szybko pozbawiają się zbędnych kilogramów w postaci nagromadzonej tkanki tłuszczowej, kształtując swoje ciało zwłaszcza w okolicach brzucha, pośladków oraz ud. Podczas godzinnej sesji treningowej można spalić w zależności od intensywności i masy ćwiczącego nawet do 1000 kalorii!

TRX®

System profesjonalnych lin, które wykorzystują masę ciała i grawitację, aby stworzyć opór podczas ćwiczeń, dlatego dodatkowe obciążenia nie są konieczne. System treningowy TRX® został stworzony na potrzeby amerykańskiej jednostki wojskowej SEALS aby utrzymać formę fizyczną żołnierzy na misjach wojskowych.
Trening w zawieszeniu poprawia balans mięśni, stabilność stawów, zwiększa mobilność i wzmacnia niemal wszystkie mięśnie ciała, przez co jest bardzo pomocny w uprawianiu niemal każdego sportu. Poprawia wygląd naszej sylwetki, wpływa poprawną postawę i zapobiega urazom. TRX® pozwala na wykonanie ponad 300 ćwiczeń górnych i dolnych części ciała; każde można stopniować w zależności od poziomu sprawności..

Body Transformation

Wszechstronny trening funkcjonalny składający się z trzech elementów :
– ćwiczenia z obciążeniem zewnętrznym
– ćwiczenia z obciążeniem własnego ciężaru ciała
– ćwiczenia kondycyjne
Trening bazuje na połączeniu ćwiczeń z różnych dyscyplin sportowych, dzięki temu wpływamy na nasze ciało pod różnym kątem a efektem treningu będzie zmiana twojej sylwetki. Przed rozpoczęciem intensywnej pracy trener przygotuje twoje ciało pod względem mobilności oraz gibkości.
Body Transformation to nie tylko intensywny program ćwiczeń zmieniający twoje ciało, to także edukacja pod względem techniki oraz świadomości twojego ciała.